פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/2/2003 00:01 שרי מאת:
עדכון מהסתומה..(והעייפה) ושרי2 וענבל - תודה.. כותרת:
אז קודם כל המצב השתפר בהרבה. מאחר ואין לי משאבה (בכל הקריירה שלי כאם מניקה שאבתי פעמיים - פעם אחת בבית חולים ופעם אחת ידנית כשהיינו צריכיםפ לצאת לאיזו חתונה הכרחית כששיר היתה קטנה -לפני שמונה שנים בערך.. אבל הפרויקט עוד זכור לי...) אז עמדתי במקלחת וכמו רפתנית פשוט סחטתי חלב. אני חייבת לציין שזו פעם שלישית שאני נגמל ופעם ראשונה שזה קורה לי.. טוב תמיד יש פעם ראשונה. בכל מקרה נראה לי שנתחיל לשתות הרבה נענע( אני מקווה שנענת נחלים גם טובה לצורך הענין כי זה מה שיש לי עכשיו בגינה..) אבל בגדול העניינים הולכים בכיוון חיובי.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
10/2/2003  10:38 דשא, - ענבל ל
10/2/2003  10:38 דשא - ייתכן שמדובר בתנוחה לא נוחה לתינוקת? (ל"ת) - שרי
10/2/2003  11:02 !! ענבל !!!! או מישהי אחר שהתנסתה בסתימה בעקבות גמילה.. - שרי
10/2/2003  12:24 דשה, סתיו התנהג כך המון עד גיל חצי שנה וגם עכשיו לפעמים - איילה
10/2/2003  12:33 מוסיפה שאלה בנושא - אמא של ליאור
10/2/2003  14:04 שרי, אני ממליצה לך לראות יועצת או מדריכה שגם תראה את הציץ וגם - שרי 2
10/2/2003  18:39 תודה על התגובות - דשא
11/2/2003  23:53 שרי, מסכימה עם שרי2 - ענבל ל
12/2/2003  16:41 שרי-שר, מה עם תוכנית החומש? :) - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש