|
12/2/2003 00:01
|
שרי
|
מאת:
|
|
עדכון מהסתומה..(והעייפה) ושרי2 וענבל - תודה..
|
כותרת:
|
אז קודם כל המצב השתפר בהרבה. מאחר ואין לי משאבה (בכל הקריירה שלי כאם מניקה שאבתי פעמיים - פעם אחת בבית חולים ופעם אחת ידנית כשהיינו צריכיםפ לצאת לאיזו חתונה הכרחית כששיר היתה קטנה -לפני שמונה שנים בערך.. אבל הפרויקט עוד זכור לי...) אז עמדתי במקלחת וכמו רפתנית פשוט סחטתי חלב. אני חייבת לציין שזו פעם שלישית שאני נגמל ופעם ראשונה שזה קורה לי.. טוב תמיד יש פעם ראשונה. בכל מקרה נראה לי שנתחיל לשתות הרבה נענע( אני מקווה שנענת נחלים גם טובה לצורך הענין כי זה מה שיש לי עכשיו בגינה..) אבל בגדול העניינים הולכים בכיוון חיובי.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|