פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/2/2003 11:07 ארזית מאת:
עם כל כך הרבה שינויים כותרת:
נשמע לי הגיוני למדי שהלילות יתהפכו גם הם. הוא מרגיש מה קורה- הוא חש את אי הסדר, המעברים, הבלבול של ההתחלה. סביר להניח שבתוך מספר שבועות, עם בנייה של שיגרת יום מסויימת וכניסה לתלם, (בעיקר שלכם ההורים), ירגיש גם העולל ביציבות שמתחדשת סביבו ובליבכם, ויסגל לעצמו שינה ממושכת יותר. בינתיים, כדאי לנצל כל שעת שינה שלו לשינה שלך. אני מקווה שעם הזמן והכניסה לחיי שיגרה גם הפרעות השינה ייפתרו. בהצלחה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/2/2003  11:10 OT לכל התוהות איפה אמא 11-היא באילת בחופש!!!מה שמגיע מגיע ויפה שעה אחת קודם! מחכות לך! (ל"ת) - גילי אבישי
13/2/2003  12:45 שינה, מוצקים - עדה
13/2/2003  16:00 מסכימה עם ארזית - תינוק מרגיש את השינויים - נומי
14/2/2003  15:42 גם אצלנו דומה - מאיה של אופק ומעוף


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש