פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
13/2/2003 14:19
כלבובה
מאת:
שינה עם תינוק ותינוקת מסוג כלבובה מעורבת זה נחשב?... (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
13/2/2003 16:50
תנסי באתר באופן טבעי שם יש קהל גדול של
-
אסנת
13/2/2003 22:12
אז אני מבינה שלישון רק עם ילד אחד זה כבר OUT... ;-) (ל"ת)
-
דיאנה
13/2/2003 23:46
ואני מבינה שלישון רק עם הבעל זה בכלל OUT...(: (ל"ת)
-
רוית
14/2/2003 22:58
דיאנה יקירתי, למה? הילד in, רק השינה out (ל"ת)
-
איריס גוב
15/2/2003 23:44
חה חה חה, איריס... זוכרת שיש גם השינה OUT והבעל IN?... (ל"ת)
-
נירה
16/2/2003 17:39
עכשיו הדיון הזה כבר נמצא מספיק עמודים אחורה
-
ענת ב
16/2/2003 19:55
ענת..
-
רותמית
16/2/2003 22:30
האמת?
-
ענת ב
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש