פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/2/2003 14:19 כלבובה מאת:
שינה עם תינוק ותינוקת מסוג כלבובה מעורבת זה נחשב?... (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/2/2003  16:50 תנסי באתר באופן טבעי שם יש קהל גדול של - אסנת
13/2/2003  22:12 אז אני מבינה שלישון רק עם ילד אחד זה כבר OUT... ;-) (ל"ת) - דיאנה
13/2/2003  23:46 ואני מבינה שלישון רק עם הבעל זה בכלל OUT...(: (ל"ת) - רוית
14/2/2003  22:58 דיאנה יקירתי, למה? הילד in, רק השינה out (ל"ת) - איריס גוב
15/2/2003  23:44 חה חה חה, איריס... זוכרת שיש גם השינה OUT והבעל IN?... (ל"ת) - נירה
16/2/2003  17:39 עכשיו הדיון הזה כבר נמצא מספיק עמודים אחורה - ענת ב
16/2/2003  19:55 ענת.. - רותמית
16/2/2003  22:30 האמת? - ענת ב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש