פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/2/2003 18:14 כרמית_מ מאת:
לאמא של עדי כותרת:
כאמור, עד 24 שעות, אין בעיה, אבל נראה לי הרבה יותר נוח, להכין את זה כבר בבקבוקים. בתקופות מסוימות, המקרר שלנו היה מלא ב-8-10 בקבוקי תמ"ל מוכנים (לשני תינוקות, לכל היום). זה בהחלט היה יותר נוח מאשר להכין את הבקבוק כשהתינוקות כבר רעבים, ושניהם בוכים...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
21/2/2003  17:55 לאמא של עדי (אוף, כמה זמן לא הייתי כאן...) - מירי2
21/2/2003  17:58 ומיד נדחפת עם שאלה משלי - מירי2
21/2/2003  19:30 כרמית, כמה זמן את מחממת במיקרו בקבוק שיצא מהמקרר? לכמות של 160CC? (ל"ת) - אמא של עדי
21/2/2003  21:22 מירי 2 - לילוש
21/2/2003  23:05 עבר המון זמן מהפעם האחרונה שחיממתי בקבוק... - כרמית_מ
22/2/2003  00:19 אני הבנתי שעדיף לחמם את המים ורק אח"כ להוסיף אבקה - אסתית
22/2/2003  00:56 ההמלצה היא להכין בקבוק תמ"ל טרי בכל פעם שצריך. - שרון-ש
23/2/2003  20:24 אנחנו מכינים בבקבוק גדול ומחממים במכשיר חימום או בכלי עם מים. לפי ההוראות אסור לחמם במיקרו, אז בינתיים היינו "ילדים טובים" :-) באמת מעניין אותי אם אתן מחממות במיקרו והכל בסדר?? (ל"ת) - חיה של שירי
23/2/2003  20:30 ולהרמת ראש על הבטן - חיה של שירי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש