פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/2/2003 19:21 אלמונית מאת:
לא הבנתי את השאלה.. כותרת:
את לא יודעת אם יש או אין טמפון בפנים? טמפון לא הולך לאיבוד ולא מגיע לשום מקום שהאצבע שלך לא יכולה להגיע אליו. אז צאי לתור אחריו ואם את לא מוצאת אותו אז כנראה שהוא לא שם. אם הוא שם אבל את לא מצליחה להוציא אותו זה כבר סיפור אחר (אפשר לנסות לבד בהרגעות עם שתי אצבעות או ללכת למיון שיוציאו את זה) ואם הוצאת אותו ואת לא יודעת כמה זמן הוא היה שם.. אני הייתי מתרחצת היטב ובודקת סימני דלקת (כאב, גרוד, הפרשות), אם אין סימני דלקת אז יצאת מזה בשלום. בכל מקרה נראה לי שנכנסת קצת לפניקה ואני מקווה שנרגעת והכל הסתיים בשלום.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
21/2/2003  16:28 תקבעי תור דחוף לגניקולוג-אל תקחי צ'אנס.לכי לבדוק את זה. (ל"ת) - דפנה$
21/2/2003  19:17 במילה אחת - Feasting (ל"ת) - אודם
22/2/2003  09:41 טמפון אבוד -שבוע???? - ד"ר עמוס בר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש