את לא יודעת אם יש או אין טמפון בפנים? טמפון לא הולך לאיבוד ולא מגיע לשום מקום שהאצבע שלך לא יכולה להגיע אליו. אז צאי לתור אחריו ואם את לא מוצאת אותו אז כנראה שהוא לא שם. אם הוא שם אבל את לא מצליחה להוציא אותו זה כבר סיפור אחר (אפשר לנסות לבד בהרגעות עם שתי אצבעות או ללכת למיון שיוציאו את זה) ואם הוצאת אותו ואת לא יודעת כמה זמן הוא היה שם.. אני הייתי מתרחצת היטב ובודקת סימני דלקת (כאב, גרוד, הפרשות), אם אין סימני דלקת אז יצאת מזה בשלום. בכל מקרה נראה לי שנכנסת קצת לפניקה ואני מקווה שנרגעת והכל הסתיים בשלום.
|
תוכן התגובה:
|