כל ספרי ד"ר סוס, ובעיקר "בא עם גרביים" (אצלנו כבר מגיל שנה וחצי עד גיל 5 ואולי יותר) ו"יופי של חביתה מקושקשת", מגיל 3 או 4 (את "חתול תעלול" כן הזכרת), וגם "כשיוצאים מגיעים למקומות נפלאים", שנראה כמו סתם עוד ספר רגיל של ד"ר סוס, אבל מיועד בכלל למבוגרים (לדעתי). ועוד ספר שריש אלילת-הספרים גילתה לנו, המיועד לגילאי 6 ומעלה: "להדליק את יולי". ספר מטורף כמו חלום של מישהו שאכל איזו פטריה, מצחיק, מעודכן והיי-טקי, בקיצור מדליק.
|
תוכן התגובה:
|