פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/2/2003 01:45 ענבל ל מאת:
רוית, נראה לי ששווה להתייעץ עם רופא טוב, כותרת:
לא הכרנו מקרוב את התופעה, אבל יש לי הרגשה שאצידופילוס אינו בהכרח הדרך הכי טובה לפתור בעיות של קקי קשה. האם היא מקבלת מספיק מים ושומן במזונה? האם השתן שלה מרוכז או בהיר?
נראה לי שאם אכן האצידופילוס הוא הגורם לשלשול, אז אין טעם להמשיך איתו. הוא חשוב כשרוצים לתמוך בפלורה הבריאה של המעיים, באמת כתגובה לאנטיביוטיקה שהורסת את החיידקים הטובים במעיים.
כדאי אולי להתייעץ עם דיאטנית בקשר לתזונה, שאולי משהו מתוכה יכול לגרום לעצירות.

תהיו בריאים!


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/2/2003  01:12 רוית, תני קצת יותר פרטים: - ענבל ל
22/2/2003  15:10 היא כבר בת שנה ושבעה חוד'... - רוית
23/2/2003  21:34 ענבל תודה עבור התגובה. (ל"ת) - רוית
23/2/2003  21:35 ענבל תודה עבור התגובה. (ל"ת) - רוית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש