|
3/2/2003 23:17
|
ליאת
|
מאת:
|
|
זהר יקירתינו (שנופשת כרגע באילת) נלחמה בעוז בפיטמותיה השטוחות והצליחה להניק (עד עצם היום הזה)
|
כותרת:
|
היא בוודאי תשמח לענות לך על כל השאלות, אבל כרגע היא באילת (תוכלי להפנות אותה לשאלה הזו כשתחזור לפורום). בנתיים הינה לינק לסיפור ההנקה שלה: http://www.leida.co.il/message.asp?qt=8249
בכל מקרה, אני ממליצה לך לפנות ליועצת הנקה עוד לפני הלידה. בהצלחה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|