פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
16/2/2003 18:47
ליאתיתי
מאת:
לכמעט מיואשת
כותרת:
נסי לנוח קצת יותר ולשתות הרבה הרבה יותר - להגברת הכמות החלבית, ובנוסף: האם לקחת כדורים נגד הצטננות או משהו כזה? - מדיון לפני כמה עמודים מסתבר שזה מיבש.
הנה הלינק:
http://www.leida.co.il/message_focus.asp?q_id=13068&r_id=97224
שיהיה לכן בהצלחה!!!
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
16/2/2003 19:01
מה יהיה? האם קייםון?
-
כמעט מיואשת
16/2/2003 19:16
אולי כדאי לפנות לעזרה מקצועית ?
-
רותמית
16/2/2003 19:18
יעוץ מקצועי
-
סאלוש
16/2/2003 19:28
עליך להאיכל אותה כמה שיותר. להניק בעצמך
-
אלה
16/2/2003 19:47
כמה רעיונות
-
עדה
16/2/2003 19:49
ונדחפת- האם פירות מרוסקים בפומפיה(תפוח,אגס) הם עם קליפה או בלי? (ל"ת)
-
אלה
16/2/2003 21:55
מיואשת יקרה
-
מאיה של אופק ומעוף
16/2/2003 22:07
יחד עם כל הרצון הטוב, הקפידי לראות שיש טיטולים רטובים- 6 ביום, בהצלחה (ל"ת)
-
אמאמה
17/2/2003 06:44
אלה, הפירות בלי קליפה. (ל"ת)
-
שרון-ש
17/2/2003 08:15
קפיצת גדילה שמניקים כל חצי שעה כמו מטורפים, או האם את לוקחת כדורים למניעת היריון? (ל"ת)
-
שרה
17/2/2003 10:34
מעוניינת ביועצת הנקה+טלפון
-
כמעט מיואשת
17/2/2003 10:46
ממליצה על אסתר גרוניס
-
עדה
17/2/2003 11:01
מרפאת ההנקה באודים נסגרה, הנה רשימת יועצות ומרכזי הנקה
-
ענת ב
17/2/2003 11:09
באמת ענת? נורא חבל!
-
עדה
17/2/2003 11:26
עדה, נכון, הלינק לא עדכני
-
ענת ב
17/2/2003 13:21
ענת, מהבעיות של החיבור המהיר ונקיפות המצפון
-
עדה
17/2/2003 14:57
פתאום נזכרתי בטיפ שקיבלתי מרוקחת מתוקה בסופרפארם
-
דפנה$
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש