פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
31/3/2003 14:35
ענת ב
מאת:
הנהו, בהמשכים:
כותרת:
ההתחלה:
http://www.leida.co.il/message_focus.asp?q_id=1191&r_id=4902
האמצע:
http://www.leida.co.il/message_focus.asp?q_id=1279&r_id=5456
והסוף:
http://www.leida.co.il/message.asp?qt=1323
יומולדת שמח! מזל טוב!
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
30/3/2003 10:31
מילא התבאסות אבל חרדות...
-
רותי
30/3/2003 11:11
גם אני חשבתי שזו המצאה אישית שלי
-
קצת היפוכונדרית
30/3/2003 11:13
רותי, איריסים, מזדהה עם שתיכן
-
ליאתיתי
30/3/2003 11:15
3 בכלל-ים במשפט אחד. מעולה. טוב נו, רואים מי לא ישן כ"כ בלילה...(: (ל"ת)
-
ליאתיתי
30/3/2003 12:47
מה לעשות זה חלק מהענין...
-
אורלי של ליאור
30/3/2003 13:26
גם אצלי אותו הדבר, אבל אפשר להסתכל על הדברים גם אחרת
-
ארזית
31/3/2003 11:13
ארזית תודה על מילים חכמות כל כך.
-
זהר
31/3/2003 11:16
זהר תודה...אולי נחה עלי המוזה כי היום שנתיים ללידת ארז (כן, זה יום הולדת גם שלי בעצם) (ל"ת)
-
ארזית
31/3/2003 11:29
ארזית יקרה - מזלטוב!
-
פולינה
31/3/2003 11:30
מצטרפת למזלטובים של פולינה לארז וארזית !!! (ל"ת)
-
זהר
31/3/2003 12:10
וואו פולינה..בטח שאת יכולה להוסיף.. ותודה לשתיכן על הברכות.. (ל"ת)
-
ארזית המסמיקה
31/3/2003 12:24
הנה היום אני מאושרת שוב ותודה לכולן
-
איריסים
31/3/2003 12:58
ארזית יקרה, המון מזל טוב לך ולארז!! (ל"ת)
-
אסנת ש.
31/3/2003 15:00
ארזית יקרה, קראתי עכשיו את סיפור הלידה שלך
-
אסנת ש.
31/3/2003 15:10
ארזית, המון מזלטופים!!! (ל"ת)
-
נירה
31/3/2003 16:11
יום הולדת שמח כפול ומכופל!!!
-
סאלוש
31/3/2003 19:31
תודה רבה. ולא, זה לא יום ההולדת שלי..התכוונתי יום הולדת במובן של להפוך לאמא... גם זה מין יום הולדת לא?
-
ארזית
31/3/2003 23:27
ארזית יקרה...
-
שרי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש