פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/3/2003 14:35 ענת ב מאת:
הנהו, בהמשכים: כותרת:
ההתחלה: http://www.leida.co.il/message_focus.asp?q_id=1191&r_id=4902
האמצע: http://www.leida.co.il/message_focus.asp?q_id=1279&r_id=5456
והסוף: http://www.leida.co.il/message.asp?qt=1323

יומולדת שמח! מזל טוב!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/3/2003  10:31 מילא התבאסות אבל חרדות... - רותי
30/3/2003  11:11 גם אני חשבתי שזו המצאה אישית שלי - קצת היפוכונדרית
30/3/2003  11:13 רותי, איריסים, מזדהה עם שתיכן - ליאתיתי
30/3/2003  11:15 3 בכלל-ים במשפט אחד. מעולה. טוב נו, רואים מי לא ישן כ"כ בלילה...(: (ל"ת) - ליאתיתי
30/3/2003  12:47 מה לעשות זה חלק מהענין... - אורלי של ליאור
30/3/2003  13:26 גם אצלי אותו הדבר, אבל אפשר להסתכל על הדברים גם אחרת - ארזית
31/3/2003  11:13 ארזית תודה על מילים חכמות כל כך. - זהר
31/3/2003  11:16 זהר תודה...אולי נחה עלי המוזה כי היום שנתיים ללידת ארז (כן, זה יום הולדת גם שלי בעצם) (ל"ת) - ארזית
31/3/2003  11:29 ארזית יקרה - מזלטוב! - פולינה
31/3/2003  11:30 מצטרפת למזלטובים של פולינה לארז וארזית !!! (ל"ת) - זהר
31/3/2003  12:10 וואו פולינה..בטח שאת יכולה להוסיף.. ותודה לשתיכן על הברכות.. (ל"ת) - ארזית המסמיקה
31/3/2003  12:24 הנה היום אני מאושרת שוב ותודה לכולן - איריסים
31/3/2003  12:58 ארזית יקרה, המון מזל טוב לך ולארז!! (ל"ת) - אסנת ש.
31/3/2003  15:00 ארזית יקרה, קראתי עכשיו את סיפור הלידה שלך - אסנת ש.
31/3/2003  15:10 ארזית, המון מזלטופים!!! (ל"ת) - נירה
31/3/2003  16:11 יום הולדת שמח כפול ומכופל!!! - סאלוש
31/3/2003  19:31 תודה רבה. ולא, זה לא יום ההולדת שלי..התכוונתי יום הולדת במובן של להפוך לאמא... גם זה מין יום הולדת לא? - ארזית
31/3/2003  23:27 ארזית יקרה... - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש