פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
31/3/2003 07:24
גליה
מאת:
תודה תודה לכל המשיבות. אם זה קורה הרבה למה לא אומרים כלום כשמקבלים את החיסון? (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
30/3/2003 17:45
אם כבר בעניייני חיסונים
-
גליה
30/3/2003 18:05
תודה לך שאתה מעדכן אותנו! (ל"ת)
-
גילי אבישי
30/3/2003 20:49
לגליה
-
yael
30/3/2003 20:58
תודה על העדכון, מישהי שמעה משהו בתקשורת??? (ל"ת)
-
נירה
30/3/2003 21:08
זה לא בהכרח רק הגוף שעבר טראומה... נורא מעייף להבהל (ל"ת)
-
עידית-ת
30/3/2003 23:02
אחרי מחומש -
-
סאלוש
31/3/2003 09:27
מי לא אומר?
-
ענת ב
31/3/2003 09:44
@@@@@מוסיפה לינק לכתבה מהבוקר ב"הארץ" בריאות: התינוק בוחר מתי להיוולד, ושינוי הגישה הרפואית לגבי לידות מוקדמות
-
חני
31/3/2003 09:48
לענת -
-
גליה
31/3/2003 10:30
אצלנו האחות טיפת חלב
-
לירון
31/3/2003 10:31
גליה המלצה כללית
-
דוידה
31/3/2003 10:37
ואולי הוא בכלל בוחר למות?
-
נועה ברקת
31/3/2003 14:01
לנועה ברקת -
-
שרון-ש
31/3/2003 20:43
היום עברנו את החיסון הראשון שלנו - ובחיוך!!
-
עדה
31/3/2003 23:35
לפרופסור דולברג - תודה על העדכון. (ל"ת)
-
שרי
31/3/2003 23:49
חיסון פוליו בטיפות
-
שירי
1/4/2003 09:08
שאלה בהמשך לנושא החצבת
-
ענתי
1/4/2003 11:08
היום פגשתי מומחית לרפואת משפחה
-
גילי אבישי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש