פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
2/2/2005 22:49
דבי
מאת:
אפי-נו
כותרת:
גם אני הסתבכתי עם האפינו בשעתו, ומה שעשיתי פניתי לפיזיותרפיסטית של רצפת האגן שהסבירה לי איך לעבוד איתו.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
2/2/2005 18:30
אופירוש (ל"ת)
-
מיפי
2/2/2005 18:31
ברח לי....
-
מיפי
2/2/2005 20:27
מיותר ומשעמם רבות !!! אחרת ייפתחו גם פינה למטפלות/משפחתונים, פינה לחיסוני גיל שנה, פינה להנקה, פינה לצחצוח שיניים לפעוטות, פינה לויבק והרשימה עוד ארוכה... יש למישהי שאלה ספיציפית - שתשאל. (ל"ת)
-
אחלה
2/2/2005 21:21
טוב אולי קצת הגזמתי עם הקטע של "פינה" +תגובות
-
אופירה
3/2/2005 12:42
אופירה - סליחה את נעלבת. אני עם הורמונים של שבוע 30 + דלקת חניכיים + סינוסיטיס... (ל"ת)
-
אחלה
3/2/2005 14:29
דבי, הוסיפי תו לשמך, הניק תפוס כבר! :-) (ל"ת)
-
דבי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש