פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/2/2005 22:49 דבי מאת:
אפי-נו כותרת:
גם אני הסתבכתי עם האפינו בשעתו, ומה שעשיתי פניתי לפיזיותרפיסטית של רצפת האגן שהסבירה לי איך לעבוד איתו.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/2/2005  18:30 אופירוש (ל"ת) - מיפי
2/2/2005  18:31 ברח לי.... - מיפי
2/2/2005  20:27 מיותר ומשעמם רבות !!! אחרת ייפתחו גם פינה למטפלות/משפחתונים, פינה לחיסוני גיל שנה, פינה להנקה, פינה לצחצוח שיניים לפעוטות, פינה לויבק והרשימה עוד ארוכה... יש למישהי שאלה ספיציפית - שתשאל. (ל"ת) - אחלה
2/2/2005  21:21 טוב אולי קצת הגזמתי עם הקטע של "פינה" +תגובות - אופירה
3/2/2005  12:42 אופירה - סליחה את נעלבת. אני עם הורמונים של שבוע 30 + דלקת חניכיים + סינוסיטיס... (ל"ת) - אחלה
3/2/2005  14:29 דבי, הוסיפי תו לשמך, הניק תפוס כבר! :-) (ל"ת) - דבי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש