פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/2/2005 17:15 סו31 מאת:
עודפי בטן כותרת:
את אחרי לידה ,אחרי כל לידה טבעית או לא טיבעית נשאר משהו חודש וחצי אחרי הלידה כנראה מותר לעשות פעילות ספורטיבית . תהני מהילד/ה שנולד/ה
מזל טוב ובהצלחה!!!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/2/2005  17:46 בטן אחרי שבועיים- כאילו דא... - לי
2/2/2005  18:10 ואם כבר בטן... מתי הבטן ההריונית מתחילה לצאת בהריון שלישי(כשהשני הסתיים באמצע)? (ל"ת) - סתם מתרגשת
2/2/2005  20:48 שריר הישר - אלישבע
2/2/2005  22:12 ********* אלישבע ******** - נלי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש