פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
2/2/2005 17:15
סו31
מאת:
עודפי בטן
כותרת:
את אחרי לידה ,אחרי כל לידה טבעית או לא טיבעית נשאר משהו חודש וחצי אחרי הלידה כנראה מותר לעשות פעילות ספורטיבית . תהני מהילד/ה שנולד/ה
מזל טוב ובהצלחה!!!
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
2/2/2005 17:46
בטן אחרי שבועיים- כאילו דא...
-
לי
2/2/2005 18:10
ואם כבר בטן... מתי הבטן ההריונית מתחילה לצאת בהריון שלישי(כשהשני הסתיים באמצע)? (ל"ת)
-
סתם מתרגשת
2/2/2005 20:48
שריר הישר
-
אלישבע
2/2/2005 22:12
********* אלישבע ********
-
נלי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש