כידוע לי תרגילי בטן ניתן להתחיל רק שישה שבועות מהלידה וגם רק אחרי בדיקה גניקולוגית לוודא שהרחם חזרה למקום והכל בסדר והבטן הזאת ממש לא עוברת אחרי שבועיים וגם לא תמיד אחרי חודשיים או שנתיים,,,
יהיה טוב ובקשר לחגורת בטן אין לי מושג כי זה ממש לא נח ובחיים לא השתמשתי
|
תוכן התגובה:
|