פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/2/2005 17:46 לי מאת:
בטן אחרי שבועיים- כאילו דא... כותרת:
כידוע לי תרגילי בטן ניתן להתחיל רק שישה שבועות מהלידה וגם רק אחרי בדיקה גניקולוגית לוודא שהרחם חזרה למקום והכל בסדר והבטן הזאת ממש לא עוברת אחרי שבועיים וגם לא תמיד אחרי חודשיים או שנתיים,,,


יהיה טוב ובקשר לחגורת בטן אין לי מושג כי זה ממש לא נח ובחיים לא השתמשתי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/2/2005  17:15 עודפי בטן - סו31
2/2/2005  18:10 ואם כבר בטן... מתי הבטן ההריונית מתחילה לצאת בהריון שלישי(כשהשני הסתיים באמצע)? (ל"ת) - סתם מתרגשת
2/2/2005  20:48 שריר הישר - אלישבע
2/2/2005  22:12 ********* אלישבע ******** - נלי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש