לפעמים שריר הישר נפקע מהעומס של הבטן ההריונית. לכן, שלב ראשון בתרגילי הבטן אחרי הלידה צריך לחבר את השריר הזה מחדש. מדובר בשרירים האורכיים של הבטן, מהטבור ומטה. לפעמים החיבור ביניהם נפקע כמו רוכסן שנשבר. תכל'ס מה עושים? תרגילי בטן רגילים לא יועילו, רק יזיקו. תרגיל שקיבלתי מיעל שוראקי- דנן: לשכב על הגב, ברכיים מקופלות, כפות ידים מונחות על הירכיים. ללחוץ את הידים כלפי הרגליים, בלי להרים את הגוף בכלל- זה מחזק את שריר הישר ומחבר את השרירים מחדש. אפשר לעשות את התרגיל הזה כבר עכשיו. חוצמזה, ילדת לפני שבועיים? הי, גם אני! לפני שבועיים ויום מרים הגיחה לעולם. מתי את? מה ילדת? שיהיה בהצלחה, אלישבע.
|
תוכן התגובה:
|