פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/2/2005 20:48 אלישבע מאת:
שריר הישר כותרת:
לפעמים שריר הישר נפקע מהעומס של הבטן ההריונית. לכן, שלב ראשון בתרגילי הבטן אחרי הלידה צריך לחבר את השריר הזה מחדש.
מדובר בשרירים האורכיים של הבטן, מהטבור ומטה. לפעמים החיבור ביניהם נפקע כמו רוכסן שנשבר.
תכל'ס מה עושים? תרגילי בטן רגילים לא יועילו, רק יזיקו. תרגיל שקיבלתי מיעל שוראקי- דנן: לשכב על הגב, ברכיים מקופלות, כפות ידים מונחות על הירכיים. ללחוץ את הידים כלפי הרגליים, בלי להרים את הגוף בכלל- זה מחזק את שריר הישר ומחבר את השרירים מחדש. אפשר לעשות את התרגיל הזה כבר עכשיו.
חוצמזה, ילדת לפני שבועיים? הי, גם אני! לפני שבועיים ויום מרים הגיחה לעולם. מתי את? מה ילדת?
שיהיה בהצלחה,
אלישבע.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/2/2005  17:15 עודפי בטן - סו31
2/2/2005  17:46 בטן אחרי שבועיים- כאילו דא... - לי
2/2/2005  18:10 ואם כבר בטן... מתי הבטן ההריונית מתחילה לצאת בהריון שלישי(כשהשני הסתיים באמצע)? (ל"ת) - סתם מתרגשת
2/2/2005  22:12 ********* אלישבע ******** - נלי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש