פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
22/3/2005 12:43
גילי
מאת:
לא הבנתי את הבעיה
כותרת:
את מתלוננת שאין לך את כל תופעות הלוואי. הלוואי על רבות מאיתנו. כל הריון שונה ויש כאלה שלא חוות שום בחילות וכ"ו במשך כל ההריון ויש כאלה שכן. אני מכירה משיהי שהתחילו לה בחילות שחודש תשיעי
שיהיה המשך קל ותקין
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
22/3/2005 12:42
גם אני בהריון השני לא הרגשתי כלום
-
נורית
22/3/2005 13:08
אני דווקא מבינה את החשש
-
צביה
23/3/2005 21:04
גם אני
-
יולנדה
23/3/2005 21:43
גם אני בשלב שלך ועוד הרבה יותר מאוחר לא הרגשתי כלום כלום. ממש לא לדאוג, רק לשמוח שאין תופעות לא נעימות (ל"ת)
-
אפרתה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש