משפט שלקח לי זמן להסכים איתו, אבל שהבנתי אותו- אני מאוד מאמינה שזה נכון. מפריע לך איך החברה רואה אותך? ואיך את מרגישה עם זה? טוב לך ככה? שלם לך ככה? את מדברת על זה? מתבישת בזה? את באמת לא רוצה שהם יעזרו או שבלב את היית מצפה אבל מתאכזבת?
זה נראה לי קצת יותר מורכז מאיך שאת מציגה את הדברים. לא המציאות עצמה, אלא איך שאת חווה אותה.
ג אנחנו יצאנו עם הפסד של כסף בברית ועדין אני לא חושבת שהחברה חושבת שבגלל שיש/אין לי כסף זה מה שקרה. ככה יצא.
בקיצור- תשבי שניה, תראי מה כאן 'שלך' מה של 'החברה'.
בהצלחה.
לירון
|
תוכן התגובה:
|