פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
22/3/2005 14:30 לירון מאת:
החברה רואה אותנו כמו שאנחנו רוצים שהחברה תראה אותנו כותרת:
משפט שלקח לי זמן להסכים איתו, אבל שהבנתי אותו- אני מאוד מאמינה שזה נכון.
מפריע לך איך החברה רואה אותך? ואיך את מרגישה עם זה? טוב לך ככה? שלם לך ככה? את מדברת על זה? מתבישת בזה?
את באמת לא רוצה שהם יעזרו או שבלב את היית מצפה אבל מתאכזבת?

זה נראה לי קצת יותר מורכז מאיך שאת מציגה את הדברים. לא המציאות עצמה, אלא איך שאת חווה אותה.

ג אנחנו יצאנו עם הפסד של כסף בברית ועדין אני לא חושבת שהחברה חושבת שבגלל שיש/אין לי כסף זה מה שקרה. ככה יצא.

בקיצור- תשבי שניה, תראי מה כאן 'שלך' מה של 'החברה'.

בהצלחה.

לירון

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/3/2005  14:25 ממה שאני רואה, אנשים לומדים על מצבך הכלכלי - קצת היפו'
22/3/2005  14:49 אתם ממש לא תפרנים.... - שושנה
22/3/2005  14:56 הבעיה שאותנו שופטים על פי המצב הכלכלי של ההורים שלו!!!! וזה לא הוגן. (ל"ת) - לא מזדהה
22/3/2005  14:56 לא מזדהה יקרה, - רוני ח
22/3/2005  15:05 לא מזדהה 2 - גלית
22/3/2005  15:39 שאלה של ציפייה - פשפשית
22/3/2005  19:05 אני דווקא כן מזדהה איתך - שרונה
22/3/2005  20:42 לך - ירח זהוב
22/3/2005  21:08 אוף! מה קורה כאן השבוע? באמת קשה לקרוא. - אירנה
23/3/2005  02:01 לא הבנתי למה חושבים שאתם עשירים - ליאורקה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש