אני גם לא אוהבת את האמירה.תמיד יש כאלה שקשה להם יותר.ברור שכן,ואם אלה אני הכי מזדהה כי אני תמיד בעד מובטלים.ואם הייתי בכנסת,הייתי נלחמת בשיניים כדי לעזור להם.ואם זאת.אני מבינה שיש משכנתא.ואנחנו לא יודעים כמה יש לכם.יש אנשים גם אם משכנתא של 3000 ש"ח אני מכירה בחורה כזאת למשל.והיא מרוויחה ממש גרושים,וגם בעלה לא מרוויח המון. אז בסופו של דבר זה תלוי באמת.כמה נשאר לכם.וגם אם אתם לא בקו העוני,זה עדיין קשה.ולא קל.
|
תוכן התגובה:
|