פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
22/3/2005 19:05 שרונה מאת:
אני דווקא כן מזדהה איתך כותרת:
אני גם לא אוהבת את האמירה.תמיד יש כאלה שקשה להם יותר.ברור שכן,ואם אלה אני הכי מזדהה כי אני תמיד בעד מובטלים.ואם הייתי בכנסת,הייתי נלחמת בשיניים כדי לעזור להם.ואם זאת.אני מבינה שיש משכנתא.ואנחנו לא יודעים כמה יש לכם.יש אנשים גם אם משכנתא של 3000 ש"ח אני מכירה בחורה כזאת למשל.והיא מרוויחה ממש גרושים,וגם בעלה לא מרוויח המון.
אז בסופו של דבר זה תלוי באמת.כמה נשאר לכם.וגם אם אתם לא בקו העוני,זה עדיין קשה.ולא קל.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/3/2005  14:25 ממה שאני רואה, אנשים לומדים על מצבך הכלכלי - קצת היפו'
22/3/2005  14:30 החברה רואה אותנו כמו שאנחנו רוצים שהחברה תראה אותנו - לירון
22/3/2005  14:49 אתם ממש לא תפרנים.... - שושנה
22/3/2005  14:56 הבעיה שאותנו שופטים על פי המצב הכלכלי של ההורים שלו!!!! וזה לא הוגן. (ל"ת) - לא מזדהה
22/3/2005  14:56 לא מזדהה יקרה, - רוני ח
22/3/2005  15:05 לא מזדהה 2 - גלית
22/3/2005  15:39 שאלה של ציפייה - פשפשית
22/3/2005  20:42 לך - ירח זהוב
22/3/2005  21:08 אוף! מה קורה כאן השבוע? באמת קשה לקרוא. - אירנה
23/3/2005  02:01 לא הבנתי למה חושבים שאתם עשירים - ליאורקה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש