פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
22/3/2005 15:28
גאון בחיפושים
מאת:
איך יודעים שכרמי היתה הדולה של חני המדווחת?
כותרת:
הנה פה:
http://www.leida.co.il/message.asp?qt=24057
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
22/3/2005 14:52
חני? היום יומולדת?? מזל טוב לך ולשי :)) (ל"ת)
-
ענבל
22/3/2005 15:02
המון מזל טוב :) אבל לא נראה לי הולם לתת
-
סאלוש
22/3/2005 15:19
בימים האחרונים מופיעות כאן הודעהות עם בקשה למסירת מספרי טלפון של בנות הפורום...
-
הוטיקה
22/3/2005 15:20
הודעהות=הודעות, וסאלוש: סליחה. לא שמתי לב שכבר התייחסת לכך. סורי. (ל"ת)
-
הוטיקה
22/3/2005 15:25
הוטיקה - את לא טועה, אבל מי שהפיצה בעבר את הפרטים פה בפורום, שתדע שניתן לעלות על זה בחיפושים
-
גאון בחיפושים
22/3/2005 15:26
וראבק - כרמי היתה הדולה של חני. לא ביקשה שיפסרמו פה את הטלפון של חני אלא שיתקשרו אליה ויתנו. (ל"ת)
-
גאון בחיפושים
22/3/2005 15:31
תודה! אכן היום יומולדת לשי-קי! היא כבר בת שנה
-
חני המדווחת
22/3/2005 15:32
תודה! אכן היום יומולדת לשי-קי! היא כבר בת שנה
-
חני המדווחת
22/3/2005 15:32
תודה! אכן היום יומולדת לשי-קי! היא כבר בת שנה
-
חני המדווחת
22/3/2005 15:43
ותודה לגאון בחיפושים על הלינק ללידה של שי-קי (ל"ת)
-
חני המדווחת
22/3/2005 16:18
יום הולדת שמח ואושר רב (ל"ת)
-
שירלי2
22/3/2005 16:53
ואני רק רציתי לאמר מזל טוב
-
carmi
22/3/2005 16:57
carmi עכשיו זה באמת נשמע כמו פרסומת לעצמך. חבל. הרסת. (ל"ת)
-
22/3/2005 17:03
לכרמי את מקסימה ולחני - יקירה, אלפי מז"ט ואיחולים חמים לכל המשפחה !!! (ל"ת)
-
זהר
22/3/2005 17:29
לחני
-
פרח
22/3/2005 18:02
חני - מקסימה, מזל טוב :) (ולגאון)
-
סאלוש
22/3/2005 18:29
חני, מזל טוב! איזו מתוקה שי! מה שלום יובל? (ל"ת)
-
דבי
22/3/2005 18:29
חני יקירה מזל טוב ענקי...ולכול הבנות ש"חושדות" בכרמי-תרגיעו לא ניראה לי שכרמי זקוקה לפירסום כאן-זו פשוט קטנוניות מיותרת.כרמי יקירתי המקסימה חיבוק אוהב וירטואלי מימני. (ל"ת)
-
מיכל שעיו
22/3/2005 20:27
חני!!! מזל טוב!!! אני לא מאמינה שעברה שנה... (ומי שחושב שכרמי מנסה להתפרסם- לא מכיר אותה. ולכן חבל על האנרגיות...) (ל"ת)
-
לירון
22/3/2005 22:01
מ-ז-ל ט-ו-ב!!! (ל"ת)
-
ליאתה
22/3/2005 22:45
מצטרפת למילים הטובות על כרמי, חני מזל טוב ועוד משהו..
-
עוד שין
23/3/2005 00:10
מזל טוב ליומהולדת שנה! (ל"ת)
-
אפרתה
23/3/2005 01:52
חני היקרה - מזל טוב (ל"ת)
-
נועה
23/3/2005 09:05
אני מודה-מודה-מודה לכולכן. הכי נעים זה להרגיש את החמימות הנפלאה של הפורום הזה. ותודה גם לכרמי הנפלאה. (ל"ת)
-
חני המדווחת
23/3/2005 09:25
חני - המון מזל טוב
-
ליק333
23/3/2005 09:44
חני, מזל-טוב לכם. יום הולדת שמח. (ל"ת)
-
שושו
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש