פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
22/3/2005 15:28 גאון בחיפושים מאת:
איך יודעים שכרמי היתה הדולה של חני המדווחת? כותרת:
הנה פה:
http://www.leida.co.il/message.asp?qt=24057

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/3/2005  14:52 חני? היום יומולדת?? מזל טוב לך ולשי :)) (ל"ת) - ענבל
22/3/2005  15:02 המון מזל טוב :) אבל לא נראה לי הולם לתת - סאלוש
22/3/2005  15:19 בימים האחרונים מופיעות כאן הודעהות עם בקשה למסירת מספרי טלפון של בנות הפורום... - הוטיקה
22/3/2005  15:20 הודעהות=הודעות, וסאלוש: סליחה. לא שמתי לב שכבר התייחסת לכך. סורי. (ל"ת) - הוטיקה
22/3/2005  15:25 הוטיקה - את לא טועה, אבל מי שהפיצה בעבר את הפרטים פה בפורום, שתדע שניתן לעלות על זה בחיפושים - גאון בחיפושים
22/3/2005  15:26 וראבק - כרמי היתה הדולה של חני. לא ביקשה שיפסרמו פה את הטלפון של חני אלא שיתקשרו אליה ויתנו. (ל"ת) - גאון בחיפושים
22/3/2005  15:31 תודה! אכן היום יומולדת לשי-קי! היא כבר בת שנה - חני המדווחת
22/3/2005  15:32 תודה! אכן היום יומולדת לשי-קי! היא כבר בת שנה - חני המדווחת
22/3/2005  15:32 תודה! אכן היום יומולדת לשי-קי! היא כבר בת שנה - חני המדווחת
22/3/2005  15:43 ותודה לגאון בחיפושים על הלינק ללידה של שי-קי (ל"ת) - חני המדווחת
22/3/2005  16:18 יום הולדת שמח ואושר רב (ל"ת) - שירלי2
22/3/2005  16:53 ואני רק רציתי לאמר מזל טוב - carmi
22/3/2005  16:57 carmi עכשיו זה באמת נשמע כמו פרסומת לעצמך. חבל. הרסת. (ל"ת) -
22/3/2005  17:03 לכרמי את מקסימה ולחני - יקירה, אלפי מז"ט ואיחולים חמים לכל המשפחה !!! (ל"ת) - זהר
22/3/2005  17:29 לחני - פרח
22/3/2005  18:02 חני - מקסימה, מזל טוב :) (ולגאון) - סאלוש
22/3/2005  18:29 חני, מזל טוב! איזו מתוקה שי! מה שלום יובל? (ל"ת) - דבי
22/3/2005  18:29 חני יקירה מזל טוב ענקי...ולכול הבנות ש"חושדות" בכרמי-תרגיעו לא ניראה לי שכרמי זקוקה לפירסום כאן-זו פשוט קטנוניות מיותרת.כרמי יקירתי המקסימה חיבוק אוהב וירטואלי מימני. (ל"ת) - מיכל שעיו
22/3/2005  20:27 חני!!! מזל טוב!!! אני לא מאמינה שעברה שנה... (ומי שחושב שכרמי מנסה להתפרסם- לא מכיר אותה. ולכן חבל על האנרגיות...) (ל"ת) - לירון
22/3/2005  22:01 מ-ז-ל ט-ו-ב!!! (ל"ת) - ליאתה
22/3/2005  22:45 מצטרפת למילים הטובות על כרמי, חני מזל טוב ועוד משהו.. - עוד שין
23/3/2005  00:10 מזל טוב ליומהולדת שנה! (ל"ת) - אפרתה
23/3/2005  01:52 חני היקרה - מזל טוב (ל"ת) - נועה
23/3/2005  09:05 אני מודה-מודה-מודה לכולכן. הכי נעים זה להרגיש את החמימות הנפלאה של הפורום הזה. ותודה גם לכרמי הנפלאה. (ל"ת) - חני המדווחת
23/3/2005  09:25 חני - המון מזל טוב - ליק333
23/3/2005  09:44 חני, מזל-טוב לכם. יום הולדת שמח. (ל"ת) - שושו


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש