פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/3/2003 10:43 Hilla מאת:
המון מזל ונחת לכולכם כותרת:
גם אני ילדתי באס"הר והצוות היה נפלא.
כל הכבוד לך על המודעות.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/3/2003  09:25 אמנם ילדתי בשבוע ה 36 בסופו - מעיין של ליב
8/3/2003  10:55 תודה ומזל טוב - נתי
8/3/2003  17:35 קודם כל, המון המון מזל טוב (-: דבר שני, זה פשוט מדהים איך שסיפור הלידה שלך תואם את זה שלי כמעט ב-100%. שימי לב לשכתוב שלי: - איריס הדס
8/3/2003  19:01 המון מזל טוב! - סאלוש
8/3/2003  20:35 הי חמודה. המוני מזל טובים - איריס גוב
9/3/2003  00:20 מזל טוב לרוב! שתהנו ממנו ותהיו תמיד בריאים ומאושרים. כל הכבוד על המוּדעוּת ותודה שהבאת לתשומת לבנו. (ל"ת) - ענבל ל
9/3/2003  13:51 מזל טוב!! - טלטל
10/3/2003  00:23 איזה יופי שנגמר כל כך טוב !! המון מזל טוב ואושר לכל המשפחה. (ל"ת) - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש