פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
8/3/2003 10:55
נתי
מאת:
תודה ומזל טוב
כותרת:
אני בשבוע 31 ולא היה לי מושג לגבי דימום כזה (עוד לא התחלתי קורס).
המון מזל טוב ושתדעי לך שאחת הילדות היותר גאוניות שאני מכירה נולדה פגית. בהצלחה!
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
8/3/2003 09:25
אמנם ילדתי בשבוע ה 36 בסופו
-
מעיין של ליב
8/3/2003 10:43
המון מזל ונחת לכולכם
-
Hilla
8/3/2003 17:35
קודם כל, המון המון מזל טוב (-: דבר שני, זה פשוט מדהים איך שסיפור הלידה שלך תואם את זה שלי כמעט ב-100%. שימי לב לשכתוב שלי:
-
איריס הדס
8/3/2003 19:01
המון מזל טוב!
-
סאלוש
8/3/2003 20:35
הי חמודה. המוני מזל טובים
-
איריס גוב
9/3/2003 00:20
מזל טוב לרוב! שתהנו ממנו ותהיו תמיד בריאים ומאושרים. כל הכבוד על המוּדעוּת ותודה שהבאת לתשומת לבנו. (ל"ת)
-
ענבל ל
9/3/2003 13:51
מזל טוב!!
-
טלטל
10/3/2003 00:23
איזה יופי שנגמר כל כך טוב !! המון מזל טוב ואושר לכל המשפחה. (ל"ת)
-
שרי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש