פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/3/2003 15:07 אסנת ש. מאת:
הי דובה יקרה, איזה יופי לשמוע ממך כותרת:
מקווה שקשיי ההסתגלות יעברו מהר.
מתגעגעת אליך ואל מילותייך החכמות והמחכימות!
נשיקה לך ולדובונת הקטנה
אסנת

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/3/2003  12:59 איזה כיף שכתבת לנו! - גילי אבישי
26/3/2003  13:44 טוב לשמוע ממך! - עדה
26/3/2003  16:10 Ada, ani mevina u-mvaqqeshet letsamtsem et hatsharatekh: lo ha-'ivrit ena qeria be-otiyyot la'az ella ha-'ivrit be-ta'atiq "nakhon" qasha .... rov ha-'olam kotevim pashut yoter, aval... at mmevina et migbaluyyotay (ל"ת) - Dubbat Grizzli
26/3/2003  16:18 את מצחיקה! אנחנו נעשה מאמץ ונבין גם כך! רק בשורות טובות! (ל"ת) - גילי אבישי
26/3/2003  16:51 דובה יקרה! - עדה
26/3/2003  22:12 גריזלית יקרה, איזה כיף לקרוא את מילותיך - איריס גוב
27/3/2003  11:14 דובה יקרה... - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש