פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
26/3/2003 15:07
אסנת ש.
מאת:
הי דובה יקרה, איזה יופי לשמוע ממך
כותרת:
מקווה שקשיי ההסתגלות יעברו מהר.
מתגעגעת אליך ואל מילותייך החכמות והמחכימות!
נשיקה לך ולדובונת הקטנה
אסנת
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
26/3/2003 12:59
איזה כיף שכתבת לנו!
-
גילי אבישי
26/3/2003 13:44
טוב לשמוע ממך!
-
עדה
26/3/2003 16:10
Ada, ani mevina u-mvaqqeshet letsamtsem et hatsharatekh: lo ha-'ivrit ena qeria be-otiyyot la'az ella ha-'ivrit be-ta'atiq "nakhon" qasha .... rov ha-'olam kotevim pashut yoter, aval... at mmevina et migbaluyyotay (ל"ת)
-
Dubbat Grizzli
26/3/2003 16:18
את מצחיקה! אנחנו נעשה מאמץ ונבין גם כך! רק בשורות טובות! (ל"ת)
-
גילי אבישי
26/3/2003 16:51
דובה יקרה!
-
עדה
26/3/2003 22:12
גריזלית יקרה, איזה כיף לקרוא את מילותיך
-
איריס גוב
27/3/2003 11:14
דובה יקרה...
-
שרי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש