פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/3/2003 11:14 שרי מאת:
דובה יקרה... כותרת:
איזה כיף לשמוע ממך. חשבתי עליכם לפני כמה ימי. שמחה לשמוע שההורים תחת שליטה... שתקווה שלדובונות תעבור הפטריה במהרה ושבעלך ירגע...(טוב נו קחי תימני ושימי אותו בשלג - מה יוצא?) אין דבר הוא כבר יפשיר בארץ....

שובו אלינו במהרה ועד אז הרבה בריאות והנאה....

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/3/2003  12:59 איזה כיף שכתבת לנו! - גילי אבישי
26/3/2003  13:44 טוב לשמוע ממך! - עדה
26/3/2003  15:07 הי דובה יקרה, איזה יופי לשמוע ממך - אסנת ש.
26/3/2003  16:10 Ada, ani mevina u-mvaqqeshet letsamtsem et hatsharatekh: lo ha-'ivrit ena qeria be-otiyyot la'az ella ha-'ivrit be-ta'atiq "nakhon" qasha .... rov ha-'olam kotevim pashut yoter, aval... at mmevina et migbaluyyotay (ל"ת) - Dubbat Grizzli
26/3/2003  16:18 את מצחיקה! אנחנו נעשה מאמץ ונבין גם כך! רק בשורות טובות! (ל"ת) - גילי אבישי
26/3/2003  16:51 דובה יקרה! - עדה
26/3/2003  22:12 גריזלית יקרה, איזה כיף לקרוא את מילותיך - איריס גוב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש