|
27/3/2003 11:14
|
שרי
|
מאת:
|
|
דובה יקרה...
|
כותרת:
|
איזה כיף לשמוע ממך. חשבתי עליכם לפני כמה ימי. שמחה לשמוע שההורים תחת שליטה... שתקווה שלדובונות תעבור הפטריה במהרה ושבעלך ירגע...(טוב נו קחי תימני ושימי אותו בשלג - מה יוצא?) אין דבר הוא כבר יפשיר בארץ....
שובו אלינו במהרה ועד אז הרבה בריאות והנאה....
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|