שלום התחיל להשתעל בגיל 13 חודשים (אני חושדת שזה היה שעלת, לפי כל הסמפטומים זה היה שעלת קלה) הוא היה משתעל המון פעמים ללא הפסקה. גם כן היה צרוד ומלא ליחה. לקח לו להתפטר מזה איזה6 שבועות של שיעולים כאלו בהתקפות. בהתייעצות עם ההומיאופאתית נתתי לו וויטמין C וצמח מרפא שהיה בעצם מזון, שעזר לו (בננה ספרדית שכאשר היא לא בשלה, היא אדומה, וכאשר נהית בשלה זה נהיה חום) כל זה הקל עליו על השיעולים.
למה אני חושדת שזה היה שעלת, מפני שאמא שלי נדבקה מזה והשתעלה 3 חודשים אחרי זה. שלום ואמא שלי היו צרודים איזה חודש אחרי שהשיעולים עברו.
אם לא היו מחסנים, השעלת היתה אמורה להופיע בגיל הנורמלי: גיל 3 - 5 שאז זה לא מסוכן. זה מפתח את הריאות ומונע אסטמה ובעיות ריאות בעתיד. בגיל מתחת לחצי שנה, אם התינוק יונק או לא נחשף להרבה ילדים, במילא לא בסיכון לפתח שעלת. אחרי גיל חצי שנה זה רק מציק וגורם להקאות והכחלות. ככל שהילד מתחזק הסיכון להקאות והכחלות פוחת. גיל שנה זה כבר גיל שבו הילד די חזק לעמוד בזה. אבל מגיל 3 - והלאה לוקחים את זה הכי קל (רק מציק מעצבן ומתמשך עד שזה עובר)
|
תוכן התגובה:
|