ישנה דעה שאם האמא נחשפה לשעלת בתוך 10 שנים, היא כן מעבירה נוגדנים. אבל מפני ששעלת זה חיידק ולא ווירוס ההגנה פגה אחרי 10 שנים. בגלל זה הרבה מבוגרים בימינו נדבקים משעלת וזה לא מאובחן.
לגבי הסכנה משעלת, ללא טיפול מתאים, ואם התינוק חלש ללא תזונה מתאימה, זה יכול להיות מסוכן. אבל קל מאד למנוע סיבוכים אם נותנים לילד תזונה טובה ועדיף הנקה מלאה כמה שיותר זמן כל עוד שהוא לא מבקש לאכול מוצקים
החיסון של השעלת זה הקטע המסוכן כמו שבMMR החיסון חצבת זה הקטע המסוכן ביותר
|
תוכן התגובה:
|