פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/10/2003 08:33 שרה מאת:
בניגוד לדעתה של Adi לגבי החוסר יכולת של האם להעביר נוגדנים בשעלת כותרת:
ישנה דעה שאם האמא נחשפה לשעלת בתוך 10 שנים, היא כן מעבירה נוגדנים. אבל מפני ששעלת זה חיידק ולא ווירוס ההגנה פגה אחרי 10 שנים. בגלל זה הרבה מבוגרים בימינו נדבקים משעלת וזה לא מאובחן.

לגבי הסכנה משעלת, ללא טיפול מתאים, ואם התינוק חלש ללא תזונה מתאימה, זה יכול להיות מסוכן. אבל קל מאד למנוע סיבוכים אם נותנים לילד תזונה טובה ועדיף הנקה מלאה כמה שיותר זמן כל עוד שהוא לא מבקש לאכול מוצקים

החיסון של השעלת זה הקטע המסוכן כמו שבMMR החיסון חצבת זה הקטע המסוכן ביותר

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/10/2003  14:52 כדאי שתפנה לעמותת חסון וכן לקרוא את - המדווחת
26/10/2003  14:56 וואו, - שרון-ש
26/10/2003  16:02 למדווחת - אבא
26/10/2003  16:35 לאבא - שעלת - שרה
26/10/2003  17:06 בנוסף לחוברת של רוזנטל ממליצה לךלהכיר גם את הצד הקונבנציונאלי - דוידה
26/10/2003  17:08 אני יכולה רק להוסיף לגבי שעלת - דוידה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש