|
18/4/2004 22:32
|
jo
|
מאת:
|
|
ל-ד: הוא מרפא לפי מהשנהוג ומקובל
|
כותרת:
|
לא שהוא לא פתוח אבל הוא הולך עם הזרם של הרפואה. הוא התפלא שאני עדיין מניקה (בתי בת שנה). הוא רצה לתת לי מרשם לגלולות אחרי הלידה למרות שהוא יודע שזה עלול לפחית את כמות החלב ושזה עלול לגרום למחזור אצל תינוקות (שאלתי אותו כי ידעתי). הוא הסביר לי את החסרונות אבל איכשהו לא הפנים את המשמעות לא להמליץ ליולדות. הוא מבצע חתך חיץ אצל יולדות כי הוא חושב שזה טוב להן (גם את זה שאלתי). בצד שני, הוא די נחמד, הוא זוכר אותי, והוא מקצועי. הוא גם אפילו משועשע מהשאלות שלי ותמיד עונה. בקיצור, רופא טוב אך רגיל במחשבתו.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|