|
18/4/2004 23:54
|
אמא צעירה
|
מאת:
|
|
חנה: לדעתי, פרופסור קופרמינץ
|
כותרת:
|
פרופסור מיקי קופרמינץ, מנהל מחלקת הריון בסיכון גבוה באיכילוב. רופא מעולה, אומרים שהוא אחד הטובים בעולם (המחלקה נחשבת בין הטובות שיש), גם רופא בחסד עליון וגם אדם נדיר! אין לי מילים. באמת. 064-266955
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|