פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/11/2001 23:58 אור מאת:
לא להשתמש בכדורים!!! כותרת:
כשרציתי לייבש את החלב, פניתי לשני רופאי נשים שאמרו לי באופן שלא משתמע לשתי פנים שאכן קיימים כדורים אך יש להם תופעות לוואי נוראיות ואיומות ולכן מומלץ ביותר לייבש באופן טבעי: עלי כרוב, חזייה הדוקה וקשירה חזקה של חיתול בד סביב החזה. אצלי זה עבד מצויין - תוך 3 ימים הפסיקה יצירת החלב (למעט טפטופים קלים ביותר) ותוך יומיים נוספים גם זה פסק. הכל חלף כמעט ללא כאבים. בהצלחה!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/11/2001  12:04 ייבוש חלב - עדה בר כוכבא - מדריכה לאמהות אחרי לידה מטעם המרכז הישראלי לחינוך ללידה
3/11/2001  13:27 בקשר לעלי כרוב - אביטל
3/11/2001  18:16 אם האמצעים הטבעיים לא עוזרים, כדאי להשתמש בכדורים - דיאנה
3/11/2001  19:46 עדה יקרה, אנא קראי את בקשתי ליעל זילברברג , בהודעה מתחת (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
4/11/2001  00:45 הכדורים שניתנים כיום ליבוש חלב נועדו לנשים שצריכות ליבש את החלב סמוך למועד הלידה - הדס
4/11/2001  11:54 בנוסף לעלי כרוב - Adi
4/11/2001  11:54 בנוסף לעלי כרוב - Adi
4/11/2001  12:54 הכי טוב והכי נכון - בהדרגה - ענת ב
5/11/2001  17:39 הפסקת חלב - אלן שיין
3/10/2007  09:28 ייבוש חלב - עזרה דחופה - דינה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש