כל האמור פה, בהנחה שמבקשים להימנע מכדורים, תה או כל התערבות תזונתית: אם נורא נורא ממהרים, אפשר לגמול תוך יומיים, לפי המתכון הבא: צריך לדלג על כל הנקה שניה ביום הראשון, וביום השני לוותר גם על ההנקות שנותרו. אם לא נורא ממהרים, רצוי לוותר כל כמה ימים על הנקה אחת, וכך להרגיל את הגוף בהדרגה למיעוט הביקוש. כדי להימנע מגודש, יש לשאוב - ידנית או ע"י שימוש במשאבה - רק עד להיעלמות הגודש, אבל לא עד הסוף. השאיבה פה היא כדי למנוע דלקת ואי-נוחות. בד"כ מספיק לשאוב "בידיים" במקלחת. ואפשר פשוט להניק רק כשמרגישים מאוד גדושים, וגם אז, רק לזמן קצר, כדי להקל על הגודש.
ולסיום שני נתיבים מעברו של הפורום העוסקים ב"הפסקת הנקה", ומכילים גם "מתכונים": http://www.leida.co.il/message_focus.asp?q_id=2287&r_id=11448 http://www.leida.co.il/message_focus.asp?q_id=1295&r_id=5538
|
תוכן התגובה:
|