|
26/8/2004 09:04
|
אפרת של אוריאל
|
מאת:
|
|
בדיוק אתמול חשבתי עליך...
|
כותרת:
|
לא זוכרת למה, אבל זכרתי את הפעם האחרונה שפגשתי אותך (כשהייתי עם טל בקניון) ונראית ממש מאושרת - התחלת לעבוד פחות. טוב, עברו כמה חודשים מאז ותהיתי מה שלומך. והנה קיבלתי תשובה... שולחת לך חיבוק ענק ואני כאן אם יש משהו שאני יכולה לעשות בשבילך, אפרת
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|