|
27/8/2004 11:49
|
במבי
|
מאת:
|
|
מירי,
|
כותרת:
|
גם אני מצטרפת לחיזוקים. נשמע שזה הדבר הנכון. מקווה שיבואו ימים בהירים יותר, ומהר. לפעמים הצעד הראשון הוא הקשה ביותר, ואחר כך פשוט מתחילים ללכת. ולרוץ (אם מסתכלים על הילדים שלנו:-)... עפרה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|