פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/8/2004 20:55 הגר מאת:
אני עם הוטיקה, אבל כותרת:
כשמבקשים מהרופא להציץ ולבדוק לשים לב שלא עושים מהעניין אישו גדול מדי שלא יכנסו לילד רעיונות מיותרים לראש וזה יהפוך לתסביך.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/8/2004  17:24 אין שום דבר מצחיק בברים שמדאיגים הורים - הוטיקה
30/8/2004  17:24 בברים=בדברים (ל"ת) - הוטיקה
30/8/2004  20:21 זה מזכיר לי את דברי הנפרולוג שלנו (לבעלי) על דובון: "יש לו כלי כלי, אתה עוד תהיה גאה בו" - פשפשית
31/8/2004  06:47 אם הילד בריא והכל בסדר, למה לדאוג? - שרה
31/8/2004  16:29 לי יש הרגשה שרופא ילדים כבר - מופ
31/8/2004  20:08 תודה לכולן על התגובות. (ל"ת) - אמא מתחילה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש