פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
30/8/2004 20:55
הגר
מאת:
אני עם הוטיקה, אבל
כותרת:
כשמבקשים מהרופא להציץ ולבדוק לשים לב שלא עושים מהעניין אישו גדול מדי שלא יכנסו לילד רעיונות מיותרים לראש וזה יהפוך לתסביך.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
30/8/2004 17:24
אין שום דבר מצחיק בברים שמדאיגים הורים
-
הוטיקה
30/8/2004 17:24
בברים=בדברים (ל"ת)
-
הוטיקה
30/8/2004 20:21
זה מזכיר לי את דברי הנפרולוג שלנו (לבעלי) על דובון: "יש לו כלי כלי, אתה עוד תהיה גאה בו"
-
פשפשית
31/8/2004 06:47
אם הילד בריא והכל בסדר, למה לדאוג?
-
שרה
31/8/2004 16:29
לי יש הרגשה שרופא ילדים כבר
-
מופ
31/8/2004 20:08
תודה לכולן על התגובות. (ל"ת)
-
אמא מתחילה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש