|
31/8/2004 06:47
|
שרה
|
מאת:
|
|
אם הילד בריא והכל בסדר, למה לדאוג?
|
כותרת:
|
יש גברים שיש להם באמת אבר גדול במיוחד משהו כמו איזה 24 ס"מ או יותר. לא הייתי סומכת על רופא. מה אם הוא יחליט שזה בעיה ויתן טיפול תרופתי או יהיה לו רעיון כמו לנתח? במקרים האלו לא הייתי מוכנה לעשות דבר. אלא אם הרופא היה מוצא בעייתיות נגיד חוסר איזון הורמונאלי או סרטן חס וחלילה
קרוב לוודאי שהכל בסדר. כדי להרגע, תבדקי בהיסטוריה של המשפחה שלך אצלך ואצל בעלך אם היו ילדים עם אבר גדול מהרגיל?
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|