פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/8/2004 06:47 שרה מאת:
אם הילד בריא והכל בסדר, למה לדאוג? כותרת:
יש גברים שיש להם באמת אבר גדול במיוחד משהו כמו איזה 24 ס"מ או יותר. לא הייתי סומכת על רופא. מה אם הוא יחליט שזה בעיה ויתן טיפול תרופתי או יהיה לו רעיון כמו לנתח? במקרים האלו לא הייתי מוכנה לעשות דבר. אלא אם הרופא היה מוצא בעייתיות נגיד חוסר איזון הורמונאלי או סרטן חס וחלילה

קרוב לוודאי שהכל בסדר. כדי להרגע, תבדקי בהיסטוריה של המשפחה שלך אצלך ואצל בעלך אם היו ילדים עם אבר גדול מהרגיל?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/8/2004  17:24 אין שום דבר מצחיק בברים שמדאיגים הורים - הוטיקה
30/8/2004  17:24 בברים=בדברים (ל"ת) - הוטיקה
30/8/2004  20:21 זה מזכיר לי את דברי הנפרולוג שלנו (לבעלי) על דובון: "יש לו כלי כלי, אתה עוד תהיה גאה בו" - פשפשית
30/8/2004  20:55 אני עם הוטיקה, אבל - הגר
31/8/2004  16:29 לי יש הרגשה שרופא ילדים כבר - מופ
31/8/2004  20:08 תודה לכולן על התגובות. (ל"ת) - אמא מתחילה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש