לפני שהפכתי להיות אמא במשרה מלאה, למדתי עבודה סוציאלית ושלחו אותנו לעשות שיחות עם כל מיני אנשים בכלא. יצא לי לשוחח עם בחורה שהיתה זונה במכון פרטי וגם רקדה תמורת כסףמישהי ממש מסכנה, שנולדה בדרום תל אביב ואמא שלה עזבה אותה כשהיתה בת 10, משהו מזעזע. בקיצור, היא בכלא בגלל גניבה. היא בטח כבר שוחררה. זה היה מזמן. היא סיפרה לי (זה היה משהו כמו לפני 11 שנה) על הלקוחות שלה, שבמכון שלה היו מבקרים המון אנשים דתיים מאוד. אבל ממש דתיים - כאלה שלובשים שחור והולכים עם גרביון, זאת אומרת ככה היא מתארת אותם. אני בהתחלה לא האמנתי לה, כי חשבתי ש"אלה בטח לא יעשו את זה בחיים". אחר כך הבנתי שאני לא צודקת, וכולנו בני אדם , היא גם סיפרה שהיו באות נשים (אבל מעט מאוד) עם כיסוי ראש וקונות אביזרים וגם סרטים. ככה באמת, לא משנה מי אתה ומה אתה, העיקר שבעלך אדם בריא ואוהב אותך. ותרגעי, כמו שכתבו לך, זה משהו שכולם עושים.
|
תוכן התגובה:
|