|
18/10/2004 17:14
|
נועה
|
מאת:
|
|
גבר, לך מפה. תודה. ולותיקה
|
כותרת:
|
אני לא מתכוונת לדרוך לך על היבלות, אבל לאור התוספות האחרונות אני אספר לך: שאלתי אותו. ולא, אצלינו הנישואין לא מבוססים על שקרים (תודה גבר). פשוט שאלתי אותו. איתגרתן אותי, אז שאלתי. זה הלך משהו כזה, קודם כל התנצלתי נורא על עצם השאלה והעלאת הנושא, וגם איפשרתי לו מראש להתחמק ולא לענות ולא להתייחס. אני לא יודעת אם הוא יותר התאכזב מהשאלה או יותר כעס. בקיצור, התשובה היתה צפויה מראש. ואז הרגשתי שאני חייבת התנצלות, והסברתי לו מאיפה זה בא. אני אחסוך לך את התגובות ('מה פתאום כולם עושים את זה' היה ההתחלה).
ושוב יגידו הנשמות הטובות, היא נאיבית, הוא עובד עליה והיא אפילו לא מרגישה.
אין לי מה להוסיף על זה. אני מרחמת על כל מי שחושבת שאם היא לא יודעת זה רק בגלל שהוא מחביא את זה היטב (ופורנוגרפיה זה רק ביטוי אחד). עצוב!
נועה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|