פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/1/2005 17:15 יונת ארד מאת:
היי כוכבית,,,, כותרת:
מומלץ להתחיל בעיסוי הפרינאום משבוע 34-35 להריון. אפשר בכל יום למשך 10 דקות בכל פעם,ואפשר גם פחות אבל לפחות פעמיים בשבוע.
העיסוי אינו מבטיח ב 100% את שלמות הפרינאום בלידה אך הוא מקטין במידת מה את הסיכוי לחתך/קרע בזמן הלידה.
אם את לא מסתדרת עם העיסוי כדאי לשקול רכישת אפי-נו.

היום, ברוב חדרי הלידה, כבר לא מבצעים חתך בלידה ראשונה כדרך שיגרה. אני מכירה נשים רבות שילדו ללא חתך בלידה ראשונה - רובן עשו עיסוי. אע"פ שישנן נשים שלא עשו עיסוי וגם לא היה להן חתך או קרע.
זה תלוי בכמה גורמים.

מיילדות רבות עוזרות בעצמן ליולדת עם עיסוי בזמן הלידה עצמה ובאמת רובן משתדלות להימנע מחתך. לפעמים כמובן שאין ברירה והמיילדת מחליטה ע"פ שיקולים רפואיים אם כדאי לחתוך או לא.
את יכולה להביא לחדר הלידה את השמן שלך ולבקש מהמיילדת שתעסה את הפרינאום גם היא כדי להימנע מחתך.
אני ממליצה לכם לערוך סיור בביה"ח שבו את מתכננת ללדת, ולשאול את כל השאלות, כך הדברים יהיו יותר ברורים לכם.
אשמח לעזור ולענות על שאלות נוספות.
אם תרצי שלחי לי מייל.

שבת שלום ועיסוי מהנה.
יונת ארד - "נגיעות של אימא".




תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/1/2005  17:17 מומלץ עיסוי פרינאום - שושה
14/1/2005  18:09 הכי מומלץ - שימוש באפינו - סיון אופירי
14/1/2005  19:09 כוכבית - אפי נו אפי נו אפי נו !!! - מיפי
14/1/2005  19:30 OT OT OT בביוץ מרגישים כמו כאב מחזור לפעמים? - רוצה להיות בהריון
14/1/2005  19:40 מה זה הפרסומת העצמית פה?! - איפה האחראית פה
14/1/2005  20:14 לזו שרוצה להיות בהריון - רינת א'
15/1/2005  01:46 Here is a link to an article of Ruti Karni Horovitz that might interest you - Um_Netah
15/1/2005  10:50 בביוץ, השחלה נקרעת והביצית נשאבת על ידי החצוצרה. הקריעה הזו עלולה (לא לכל הנשים) להכאיב קצת ואפילו לגרום לדימומון. ההפריה עצמה אינה מורגשת כלל. בהצלחה (ל"ת) - HILLA
15/1/2005  15:40 מאוד מאוד ממולץ- אני עיסיתי לבד ללא - אמא של יובלי
15/1/2005  22:46 Epi-no much more effective - Ilana Shemesh, natural midwife


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש