פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/1/2005 20:14 רינת א' מאת:
לזו שרוצה להיות בהריון כותרת:
כן, בהחלט. אני חווה את הביוץ כמו כאב מחזור קל, אני מניחה שאצל כל אחת זה אחרת.
שיהיה לכם בהצלחה!!

רינת

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/1/2005  17:15 היי כוכבית,,,, - יונת ארד
14/1/2005  17:17 מומלץ עיסוי פרינאום - שושה
14/1/2005  18:09 הכי מומלץ - שימוש באפינו - סיון אופירי
14/1/2005  19:09 כוכבית - אפי נו אפי נו אפי נו !!! - מיפי
14/1/2005  19:30 OT OT OT בביוץ מרגישים כמו כאב מחזור לפעמים? - רוצה להיות בהריון
14/1/2005  19:40 מה זה הפרסומת העצמית פה?! - איפה האחראית פה
15/1/2005  01:46 Here is a link to an article of Ruti Karni Horovitz that might interest you - Um_Netah
15/1/2005  10:50 בביוץ, השחלה נקרעת והביצית נשאבת על ידי החצוצרה. הקריעה הזו עלולה (לא לכל הנשים) להכאיב קצת ואפילו לגרום לדימומון. ההפריה עצמה אינה מורגשת כלל. בהצלחה (ל"ת) - HILLA
15/1/2005  15:40 מאוד מאוד ממולץ- אני עיסיתי לבד ללא - אמא של יובלי
15/1/2005  22:46 Epi-no much more effective - Ilana Shemesh, natural midwife


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש