פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
14/1/2005 20:14
רינת א'
מאת:
לזו שרוצה להיות בהריון
כותרת:
כן, בהחלט. אני חווה את הביוץ כמו כאב מחזור קל, אני מניחה שאצל כל אחת זה אחרת.
שיהיה לכם בהצלחה!!
רינת
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
14/1/2005 17:15
היי כוכבית,,,,
-
יונת ארד
14/1/2005 17:17
מומלץ עיסוי פרינאום
-
שושה
14/1/2005 18:09
הכי מומלץ - שימוש באפינו
-
סיון אופירי
14/1/2005 19:09
כוכבית - אפי נו אפי נו אפי נו !!!
-
מיפי
14/1/2005 19:30
OT OT OT בביוץ מרגישים כמו כאב מחזור לפעמים?
-
רוצה להיות בהריון
14/1/2005 19:40
מה זה הפרסומת העצמית פה?!
-
איפה האחראית פה
15/1/2005 01:46
Here is a link to an article of Ruti Karni Horovitz that might interest you
-
Um_Netah
15/1/2005 10:50
בביוץ, השחלה נקרעת והביצית נשאבת על ידי החצוצרה. הקריעה הזו עלולה (לא לכל הנשים) להכאיב קצת ואפילו לגרום לדימומון. ההפריה עצמה אינה מורגשת כלל. בהצלחה (ל"ת)
-
HILLA
15/1/2005 15:40
מאוד מאוד ממולץ- אני עיסיתי לבד ללא
-
אמא של יובלי
15/1/2005 22:46
Epi-no much more effective
-
Ilana Shemesh, natural midwife
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש