פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/1/2005 22:54 ה מאת:
גם אני הייתי מזדעזעת. כותרת:
לדעתי, רובנו היינו מזדעזעות אם היינו רואות מה קורה ברב הגנים. יצא לי
לראות, למשל, ילדים בוכים במיטה והמטפלת בנחת ותוך כדי צחוקים עם המטפלת השניה, מכינה בקבוק להביא להם. הייתי מצפה לראות נסיון להזדרז.

הלכתי לראות גנים לשנה הבאה ונדהמתי בכמה גנים הגננות קבלו אותי מיד, מבלי שקבעתי איתן מראש ועמדו איתי זמן רב להסביר לי על הגן במקום לשים לב לילדים. תוך כדי שיחה באחד הגנים הערתי לגננת שאחד הילדים כבר נרדם בישיבה על השולחן. היא לא מיהרה להשכיב אותו. ואלו כלם גנים פרטיים, מומלצים ויקרים.

מטפלות יוצאות באמצע היום ל"זמן קצר" לסדר משהו ומשאירות את הקטנים עם מטפלת אחת בלבד. ההורים אפילו לא יודעים.

בקיצור, מה שאני אומרת זה שאני לא מאמינה שברב הגנים המצב טוב בהרבה. לפעמים דוקא אחרי מקרה כפי שתארת, המטפלת כן תשים יותר לב אל הילד שלך ואם לא בטוח שתמצאי מקום אחר שיהיה יותר טוב, חבל לשלם את מחיר ההסתגלות של ילדך למקום החדש.

מצטערת על הפסימיות.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/1/2005  20:23 שני, תבררי באיגוד הגנים הפרטיים - יונת ארד
14/1/2005  20:41 היי שני - לוליק
14/1/2005  21:39 A broken contract - Um_Netah
14/1/2005  23:20 הייתי מוציאה את התינוק שלך מהגן - שלי
15/1/2005  10:56 מזועזעת - קרן
15/1/2005  10:57 מזועזעת - קרן
15/1/2005  19:06 אין פיקוח ממשלתי - יורם


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש