פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/1/2005 19:06 יורם מאת:
אין פיקוח ממשלתי כותרת:
בכל הנוגע לגני ילדים,העובדים עם ילדים מתחת לגיל 3. הנושא נמצא כרגע בוועדות בכנסת ,אולם זה יכול לקחת שנים.
שנית,ארגון הגנים הפרטיים אינו מפקח על גני ילדים, פרטים על הארגון תוכלי למצוא באתר של הארגון
www.irgun-haganim.co.il
לבסוף, מאחר ואין תקן מחייב לגבי יחסי מספר מטפלות לקבוצת ילדים,חשוב לדעת שיש יחס מומלץ שעומד על מטפלת על מקסימום 6 ילדים.
לפיכך,בקבוצה שאת מדברת עליה צריכות להיות שתי מטפלות,ביחוד אם זה מה שנאמר לך מלכתחילה.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/1/2005  20:23 שני, תבררי באיגוד הגנים הפרטיים - יונת ארד
14/1/2005  20:41 היי שני - לוליק
14/1/2005  21:39 A broken contract - Um_Netah
14/1/2005  22:54 גם אני הייתי מזדעזעת. - ה
14/1/2005  23:20 הייתי מוציאה את התינוק שלך מהגן - שלי
15/1/2005  10:56 מזועזעת - קרן
15/1/2005  10:57 מזועזעת - קרן


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש