|
10/2/2005 09:01
|
ליק333
|
מאת:
|
|
אני הייתי בים המלח בשבוע 38
|
כותרת:
|
ככל שאני זוכרת אסור להכנס לכל הבריכות המיוחדות בהריון. אנחנו תכננו שאם יקרה משהו ניסע להדסה. יש לי תמונות הריון נהדרות משם (שחור לבן - מומלץ). כמובן שילדתי בשבוע 41.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|