פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
10/2/2005 09:01 ליק333 מאת:
אני הייתי בים המלח בשבוע 38 כותרת:
ככל שאני זוכרת אסור להכנס לכל הבריכות המיוחדות בהריון. אנחנו תכננו שאם יקרה משהו ניסע להדסה. יש לי תמונות הריון נהדרות משם (שחור לבן - מומלץ).
כמובן שילדתי בשבוע 41.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
10/2/2005  10:57 יש איזה משפט שאומר שאם נותנים אז לוקחים (משהו כזה?!) - דליה
10/2/2005  10:57 מישהי יודעת איזה בית יולדות קרוב לים המלח? (ל"ת) - אלה
10/2/2005  11:17 נסיעה לים המלח - שירי
10/2/2005  11:57 אלה, נדמה לי שאם את בחלק הצפוני יחסית של ים המלח, אז הדסה הר הצופים הוא הכי קרוב (ל"ת) - ורד
10/2/2005  14:49 רגע, שירי ספרי מה קרה@ (ל"ת) - אלה
12/2/2005  22:41 אצלי... - פשפשית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש