פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
10/2/2005 10:57 דליה מאת:
יש איזה משפט שאומר שאם נותנים אז לוקחים (משהו כזה?!) כותרת:
יאללה תסעו, תהנו, תרגעו. מקסימום אם תלדי זאת תהייה הרפתקה. מי יודע מתי תהיה ההזדמנות הבאה? גם אם אי אפשר להכנס למים או לבריכות או מה, העיקר ההתרחקות והמנוחה

ואני רוצה לדעת אם אני צריכה להיות בשבוע 38 כדי שיפלו עלי הזדמנויות כאלה?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
10/2/2005  09:01 אני הייתי בים המלח בשבוע 38 - ליק333
10/2/2005  10:57 מישהי יודעת איזה בית יולדות קרוב לים המלח? (ל"ת) - אלה
10/2/2005  11:17 נסיעה לים המלח - שירי
10/2/2005  11:57 אלה, נדמה לי שאם את בחלק הצפוני יחסית של ים המלח, אז הדסה הר הצופים הוא הכי קרוב (ל"ת) - ורד
10/2/2005  14:49 רגע, שירי ספרי מה קרה@ (ל"ת) - אלה
12/2/2005  22:41 אצלי... - פשפשית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש