יש איזה משפט שאומר שאם נותנים אז לוקחים (משהו כזה?!)
כותרת:
יאללה תסעו, תהנו, תרגעו. מקסימום אם תלדי זאת תהייה הרפתקה. מי יודע מתי תהיה ההזדמנות הבאה? גם אם אי אפשר להכנס למים או לבריכות או מה, העיקר ההתרחקות והמנוחה
ואני רוצה לדעת אם אני צריכה להיות בשבוע 38 כדי שיפלו עלי הזדמנויות כאלה?