פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/2/2005 22:02 לי מאת:
למור כותרת:
גם אני כמוך גרה בחו"ל ובעליובד עד שעות מאוחרות ואני לבד עם ביתי בלי אמא שלי בל משפחה ורק עם מעט חברים ישראלים גם ביתי קוראת לאבא שלה "אבְּי"
וכל פעם שיש טלפון היא חושבת שזה הוא ורצה בשמחה , אני ממש מבינה אותך והקור הזה והשל שלא נגמר, אבל עוד מעט יעבור החורף ,יגיע הקיץ והכל יהייה טוב יותר , תחזיקי מעמד עד שבעלך יגיע , תרגישו טוב וכשביתך תרגיש טוב , צאו יחד ליום כיף של קניות ,בזבוזים, מסעדה ומשחקיה ,

לי


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
24/2/2005  22:01 מור, רעיונות - עינת מ
24/2/2005  22:12 לעינת מ ולי.. - מור
24/2/2005  22:27 למור - לי
24/2/2005  22:42 אני בשיקגו (ל"ת) - עינת מ
24/2/2005  23:02 לעינת ת (ל"ת) - מור
24/2/2005  23:05 לעינת מ, בגלל זה היה לך מלא מה לעשות. (ל"ת) (ל"ת) - מור
25/2/2005  00:29 A long, long time ago - פרח


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש