גם אני כמוך גרה בחו"ל ובעליובד עד שעות מאוחרות ואני לבד עם ביתי בלי אמא שלי בל משפחה ורק עם מעט חברים ישראלים גם ביתי קוראת לאבא שלה "אבְּי" וכל פעם שיש טלפון היא חושבת שזה הוא ורצה בשמחה , אני ממש מבינה אותך והקור הזה והשל שלא נגמר, אבל עוד מעט יעבור החורף ,יגיע הקיץ והכל יהייה טוב יותר , תחזיקי מעמד עד שבעלך יגיע , תרגישו טוב וכשביתך תרגיש טוב , צאו יחד ליום כיף של קניות ,בזבוזים, מסעדה ומשחקיה ,
לי
|
תוכן התגובה:
|