פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/2/2005 22:27 לי מאת:
למור כותרת:
אני מעדיפה לא לאמר מהיכן אני רק שאני נמצאת באירופה , לא לידך בכלל והרגשות שתארת מציפים אותי הרבה פעמים, קשה לחיות בחו"ל עם כל היתרונות שבכך , תרגישו טוב ותהנו, איטליה נראת לי הרבה יותר כיף מהיכן שאני נמצאת

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
24/2/2005  22:01 מור, רעיונות - עינת מ
24/2/2005  22:02 למור - לי
24/2/2005  22:12 לעינת מ ולי.. - מור
24/2/2005  22:42 אני בשיקגו (ל"ת) - עינת מ
24/2/2005  23:02 לעינת ת (ל"ת) - מור
24/2/2005  23:05 לעינת מ, בגלל זה היה לך מלא מה לעשות. (ל"ת) (ל"ת) - מור
25/2/2005  00:29 A long, long time ago - פרח


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש