|
24/2/2005 22:27
|
לי
|
מאת:
|
|
למור
|
כותרת:
|
אני מעדיפה לא לאמר מהיכן אני רק שאני נמצאת באירופה , לא לידך בכלל והרגשות שתארת מציפים אותי הרבה פעמים, קשה לחיות בחו"ל עם כל היתרונות שבכך , תרגישו טוב ותהנו, איטליה נראת לי הרבה יותר כיף מהיכן שאני נמצאת
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|