פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/3/2005 22:20 הייתי שם מאת:
גבר גרוש + 2 כותרת:
התשובה אינה פשוטה. הייתי שם (ואני כבר לא שם) אבל הסיפור הספציפי שלי מעט פחות חשוב. חשוב לדעת איך האיש שלך? איך האהבה שלכם? איך הוא מתייחס לילדים שלו ובאיזה גילאים הם? מתי התגרש? היו לו יחסים משמעותיים אחרי אשתו? האם אתם מסתדרים? איך הוא מסתדר עם גרושתו?

כל אלה שאלות ששלפתי ככה מן השרוול. אם את רוצה, נסי לענות ואנסה לעזור לך לחשוב תוך כדי זה אספר לך על נסיוני עם הגרוש שלי ושני בניו.



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/3/2005  20:03 תודה רבה לכולכם מיוליה - yulia
2/3/2005  22:38 גם אני הייתי שם וכבר לא - גילי
2/3/2005  22:41 ליוליה - Tamara
3/3/2005  06:32 אני דווקא באה מהצד של הילדים... - ###
3/3/2005  07:32 אני מכירה - י
3/3/2005  08:30 ליוליה - מירי2
3/3/2005  11:23 לך ששאלת וגם ל-### - אמא חורגת
3/3/2005  16:44 אפשר לשאול אותו מה רצונו לעתיד. - בולה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש