נשמע שאת בשלב מאד מוקדם של היחסים, קשה לדעת איך ולאן זה יתפתח. אם את שואלת בצורה כללית כל כך אז אני יכולה לענות לך בצורה כללית מאד שזה קשה. זה תמיד קשה, גם אם הילדים מקסימים, האקסית לא מנג'סת ולא צריכה כסף, גם אם יהיו לכם ילדים משלכם וגם אם לא יהיו.... יש פורום בתפוז למשפחות מורכבות את יכולה לנסות לשוטט שם קצת, אבל התמונה שם לא כל כך מתאימה למי שבמצבך - שטרם עבר תהליך של כניסה למצב הזה, התמודדות והשלמה עם כל מה שאי אפשר לשנות. יש לי המון מה להגיד על זה. אני במצבך ולפעמים חושבת שאם הייתי יודעת למה אני נכנסת אז אולי לא הייתי נכנסת לזה... אבל במקרים אחרים אני יודעת שהמצב הזה גם עוזר ותומך בזוגיות שלנו בכל מיני דרכים. קשה לי להיות ספציפית וגם אין טעם. בהצלחה עם מה שתחליטי, בכל מקרה פקחי היטב עיניים ותלמדי את המצב - איך הילדים, איך האקסית. ותוספת קטנה ל-### - אני שמחה בשבילך שככה הסתדר לך. מצבך שונה משלנו - אצלנו הילדים הקטנים באים עם אמא משלהם שדמותה דומיננטית תמיד בתוך ביתנו ותמיד לא רצויה ובנוסף, הם לא גרים איתנו. השילוב הזה הופך את המצב לקשה יותר, קשה להיות הורה במשרה חלקית וממש בלתי אפשרי להפוך להורה כשהמשרה היא חלקית.
|
תוכן התגובה:
|