פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/8/2005 21:57 נוני מאת:
התפטרות כותרת:
גם אני ההיתי בדיוק באותו מצב , אחרי כמעט 6 שנים קיבלתי שכל והבנתי ששום דבר לא שווה את הזמן היקר עם הבת שלי, צריך להודיע לדעתי חודש לפני (תלוי במקום עבודה) ואם אני לא טועה עד שהילד בן 9 חודשים - תבדקי את זה שלא תפספסי החברה בה אני עבדתי היה נהוג לתת לעובד מעל שנתיים בכל מקרה פיצויים גם במקרה של התפטרות העובד.
בכל מקרה אם לא טוב לך תעזבי -כי בסופו של דבר עם את לא מאושרת גם הילד לא!!!
בהצלחה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
21/8/2005  21:55 התפטרות לצורך טיפול בילד - עוד שין
21/8/2005  22:05 אני עובדת שנה וחצי - מירית
21/8/2005  22:06 לעוד שין - מירית
22/8/2005  08:16 מירית רק זכור לי - שין
22/8/2005  09:08 למירית - עוד שין


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש