גם אני ההיתי בדיוק באותו מצב , אחרי כמעט 6 שנים קיבלתי שכל והבנתי ששום דבר לא שווה את הזמן היקר עם הבת שלי, צריך להודיע לדעתי חודש לפני (תלוי במקום עבודה) ואם אני לא טועה עד שהילד בן 9 חודשים - תבדקי את זה שלא תפספסי החברה בה אני עבדתי היה נהוג לתת לעובד מעל שנתיים בכל מקרה פיצויים גם במקרה של התפטרות העובד. בכל מקרה אם לא טוב לך תעזבי -כי בסופו של דבר עם את לא מאושרת גם הילד לא!!! בהצלחה
|
תוכן התגובה:
|