כן. מדובר בחודש וחצי שכר עבור שנה וחצי. כמו כן בכל מקרה עליך להודיע 30 ימים מראש על רצונך להתפטר (אלא אם קבוע לך אחרת בחוזה). לא צריך "להוכיח" שזה למען הטיפול בילד. צריך לא להתחיל לעבוד במקום אחר מיד ובהתאם כמו שכתבה שין, אי אפשר לקבל דמי אבטלה, או להיות רשומה כמחפשת עבודה. את צריכה באמת להשאר בבית עם הילד.
|
תוכן התגובה:
|