פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
22/8/2005 09:08 עוד שין מאת:
למירית כותרת:
כן. מדובר בחודש וחצי שכר עבור שנה וחצי. כמו כן בכל מקרה עליך להודיע 30 ימים מראש על רצונך להתפטר (אלא אם קבוע לך אחרת בחוזה). לא צריך "להוכיח" שזה למען הטיפול בילד. צריך לא להתחיל לעבוד במקום אחר מיד ובהתאם כמו שכתבה שין, אי אפשר לקבל דמי אבטלה, או להיות רשומה כמחפשת עבודה. את צריכה באמת להשאר בבית עם הילד.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
21/8/2005  21:55 התפטרות לצורך טיפול בילד - עוד שין
21/8/2005  21:57 התפטרות - נוני
21/8/2005  22:05 אני עובדת שנה וחצי - מירית
21/8/2005  22:06 לעוד שין - מירית
22/8/2005  08:16 מירית רק זכור לי - שין


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש