פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
4/4/2006 10:53 חני המדווחת מאת:
את מאד צודקת - גם אני הרגשתי בכך כותרת:
כבר פעמיים - פעם אחת עם ד"ר האוזר שהלחץ שלו היה יותר מורגש, ופעם נוספת עם ד"ר וינטרוב (הרופא הנוכחי) שלא לחץ אך נראה בלתי מרוצה בעליל. השלמתי עם זה - אני פשוט אדישה לכך, לא מצפה לאמפטיה מהרופא או משהו דומה, מקבלת את ההחלטות שלי לגופן, ורק מודיעה בדיעבד על תוצאות הבדיקה שעשיתי במקום אחר, כפי שצריך לדווח. אני ממילא לא מייחסת חשיבות רבה מדי לביקורים החודשיים למעקב ההריון: לוקחת את הבדיקות, עושה אולטרסאונד אצלו ויאללה - הביתה. ההריון שלי הוא אינו מבחינתי תהליך רפואי ולכן אין לי ממילא צורך להרגיש שאני יותר מדי מטופלת על ידי הרופא שלי. אפשר לומר שזו הסובלימציה שלי למצב הזה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
4/4/2006  10:20 הבדיקות הפרטיות : שקיפות עורפית, סקירת מערכות מוקדמת ומאוחרת, מי שפיר וכו' (ל"ת) - הריונית בארון (עדיין..)
4/4/2006  10:36 לא נתקלתי בתופעה - ריש
4/4/2006  11:40 נתקלתי בתופעה - ותיקה
4/4/2006  11:42 אני נתקלתי ברופא ערמומי - שרונה
4/4/2006  11:52 גם לי זה קרה - מילכי
4/4/2006  11:58 ** מי שמעונינת/יכולה - ציינו את שם הרופא והקופ"ח * (כך גם תעזרי לבנות נוספות) (ל"ת) - הריונית הארון
4/4/2006  12:08 התלבטתי אם להגיב.. אבל בכל זאת.. - לימורית
4/4/2006  12:46 הכי גרוע שאפשר: - noa007
4/4/2006  14:13 כן, הרופא שלי. - פרח
4/4/2006  14:25 הריונית בארון, זה מאד בעייתי לציין כאן בפורום שמות, מה שתוכלי לעשות הוא - ותיקה
4/4/2006  15:15 ** מישהי ניסתה להתלונן על הרופא ? ומה השתנה בעקבות התלונה? *** (ל"ת) - הריונית בארון
4/4/2006  15:52 למה זה בעייתי לתת שמות, בעצם ? הרי כבר הבענו פה את דעותינו על רופא זה או אחר. אין פה שום עניין של הוצאת דיבה. (ל"ת) - אילנית ש.
4/4/2006  20:55 ועוד... - חני המדווחת
4/4/2006  21:26 אצלי - מילכי
4/4/2006  22:23 אילנית, אני לא משפטנית, אבל נראה לי שיש גבול דק מאד בנושא הזה. אם יש מישהי שיש לה ידע מעמיק יותר, אשמח אם תאיר את עינינו. (ל"ת) - ותיקה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש