אני הגעתי לרופא שלא הכרתי קודם, הייתי חדשה בעיר, אחרי בדיקת הריון חיובית שעשיתי בבית. הוא עשה אולטראסאונד, ראה שהכל תקין, ומכיוון שראה שאני רווקה שאל אם ההריון רצוי ומתוכנן. אמרתי שהוא לגמרי לא מתוכנן, אבל אני בהחלט רחוקה מלהחליט אם הוא רצוי או לא. הבהרתי שבאתי כדי לראות שהכל בסדר. את התשובה שלי הוא פרש באופן מאד נחרץ: הוא פשוט קבע לי תור ליומיים אח"כ אצלו בקליניקה הפרטית, להפלה. האדיוט העמיס עלי את כל האינפורמציה הרלוונטית להפלה בלי לדבר בכלל על האופציה האחרת. ולא שהייתי בת 19 או בוכיה ומיואשת. איכשהו, גם בתוך המצב ההזוי שהייתי בו, הריון שהגיע באמצע החיים ובתחילתה של מערכת יחסים, הבנתי שהבנאדם חלאה. וכמה חודשים אח"כ , עמוק בתוך ההריון, היתה לי פגישה עם מנהל המרפאה וסיפרתי לו על המקרה. אני לא זוכרת איך קראו לו, אם זה נראה לכן מאד חשוב אני יכולה לפשפש בניירות. נועה
|
תוכן התגובה:
|