פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
4/4/2006 12:46 noa007 מאת:
הכי גרוע שאפשר: כותרת:
אני הגעתי לרופא שלא הכרתי קודם, הייתי חדשה בעיר, אחרי בדיקת הריון חיובית שעשיתי בבית. הוא עשה אולטראסאונד, ראה שהכל תקין, ומכיוון שראה שאני רווקה שאל אם ההריון רצוי ומתוכנן. אמרתי שהוא לגמרי לא מתוכנן, אבל אני בהחלט רחוקה מלהחליט אם הוא רצוי או לא. הבהרתי שבאתי כדי לראות שהכל בסדר.
את התשובה שלי הוא פרש באופן מאד נחרץ: הוא פשוט קבע לי תור ליומיים אח"כ אצלו בקליניקה הפרטית, להפלה. האדיוט העמיס עלי את כל האינפורמציה הרלוונטית להפלה בלי לדבר בכלל על האופציה האחרת. ולא שהייתי בת 19 או בוכיה ומיואשת.
איכשהו, גם בתוך המצב ההזוי שהייתי בו, הריון שהגיע באמצע החיים ובתחילתה של מערכת יחסים, הבנתי שהבנאדם חלאה. וכמה חודשים אח"כ , עמוק בתוך ההריון, היתה לי פגישה עם מנהל המרפאה וסיפרתי לו על המקרה.
אני לא זוכרת איך קראו לו, אם זה נראה לכן מאד חשוב אני יכולה לפשפש בניירות.
נועה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
4/4/2006  10:20 הבדיקות הפרטיות : שקיפות עורפית, סקירת מערכות מוקדמת ומאוחרת, מי שפיר וכו' (ל"ת) - הריונית בארון (עדיין..)
4/4/2006  10:36 לא נתקלתי בתופעה - ריש
4/4/2006  10:53 את מאד צודקת - גם אני הרגשתי בכך - חני המדווחת
4/4/2006  11:40 נתקלתי בתופעה - ותיקה
4/4/2006  11:42 אני נתקלתי ברופא ערמומי - שרונה
4/4/2006  11:52 גם לי זה קרה - מילכי
4/4/2006  11:58 ** מי שמעונינת/יכולה - ציינו את שם הרופא והקופ"ח * (כך גם תעזרי לבנות נוספות) (ל"ת) - הריונית הארון
4/4/2006  12:08 התלבטתי אם להגיב.. אבל בכל זאת.. - לימורית
4/4/2006  14:13 כן, הרופא שלי. - פרח
4/4/2006  14:25 הריונית בארון, זה מאד בעייתי לציין כאן בפורום שמות, מה שתוכלי לעשות הוא - ותיקה
4/4/2006  15:15 ** מישהי ניסתה להתלונן על הרופא ? ומה השתנה בעקבות התלונה? *** (ל"ת) - הריונית בארון
4/4/2006  15:52 למה זה בעייתי לתת שמות, בעצם ? הרי כבר הבענו פה את דעותינו על רופא זה או אחר. אין פה שום עניין של הוצאת דיבה. (ל"ת) - אילנית ש.
4/4/2006  20:55 ועוד... - חני המדווחת
4/4/2006  21:26 אצלי - מילכי
4/4/2006  22:23 אילנית, אני לא משפטנית, אבל נראה לי שיש גבול דק מאד בנושא הזה. אם יש מישהי שיש לה ידע מעמיק יותר, אשמח אם תאיר את עינינו. (ל"ת) - ותיקה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש