פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
14/8/2006 13:05
מיכל של נועה
מאת:
חבל שרק 5 בנות מכל הפורום זכו לצרה הזאת - ילד שישן יותר מדי ולא מקים את אמא בלילה :) (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
13/8/2006 21:19
קצת מוזר
-
נתי
13/8/2006 21:32
גם אצלינו דומה..
-
עוד שין
13/8/2006 22:47
צרות של עשירים!!! הילד שלי בן שנה ועדיין לא ישן לילה רצוף! (ל"ת)
-
קנאית
13/8/2006 22:57
תגובה
-
גלית
14/8/2006 10:15
או קיי הרגעתן אותי. אני לא אציק לה, אתן לה לישון כאוות נפשה. (ל"ת)
-
חלי
14/8/2006 10:58
גם אצלי זה היה ככה
-
גילה
14/8/2006 19:43
למיכל- טעית, שש :-) (ל"ת)
-
נעמה
14/8/2006 21:25
לדעתי זה נורמלי
-
סיגל
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש